Ε.Ο.Σ.Φ.ΑΡ.Ο.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη, σύμφωνα με την κείμενη Ελληνική νομοθεσία σχετικά με την πνευματική ιδιοκτησία, όπως ισχύει κάθε φορά.

Translate

Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Πεζοπορία στην Πάρνηθα 4/06/2017

Φωτογραφίες: Γαρυφαλλιά Κοτσιρά, Ελισάβετ Κασκαντίρη, Θάλεια Καρδούλια

Την περασμένη Κυριακή συναντηθήκαμε για μια ξεχωριστή εξόρμηση, μακριά από τα συνηθισμένα μέρη. Επισκεφτήκαμε την Πάρνηθα με αρκετούς νέους φίλους να μας συντροφεύουν σε αυτή την πεζοπορία.

Ε.Ο.Σ.Φ.ΑΡ.Ο. πεζοπορία στην Πάρνηθα

Έτσι συναντηθήκαμε το πρωί της Κυριακής στην είσοδο του τελεφερίκ, ανεβήκαμε με αυτό και ξεκινήσαμε την πεζοπορία μας, με το μονοπάτι να βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το καζίνο.

Καθώς ακολουθούσαμε το κατηφορικό μονοπάτι, από τα πρώτα μας βήματα, με την χαμηλή βλάστηση να βοηθάει στην ορατότητα, μπορούσε κανείς να απολαύσει την θέα, λίγο πριν χαθούμε μέσα στο Δάσος από Πεύκα και Έλατα, από τα λίγα που κατάφεραν να διασωθούν από τις φωτιές.

Μετά το πρώτο κατηφορικό κομμάτι, φτάνοντας στο φαράγγι της Χούνης αρχίζαμε να ανηφορίζουμε προς το καταφύγιο "Φλαμπούρι". Με το κλίμα να είναι αρκετά ευχάριστο σταματήσαμε στο καταφύγιο για ένα μικρό διάλειμμα και στην συνέχεια μέχρι και το επόμενο καταφύγιο "Μπάφι", ακολουθήσαμε κατηφορική πορεία σε αγροτικό δρόμο.

Ε.Ο.Σ.Φ.ΑΡ.Ο. πεζοπορία στην Πάρνηθα

Η πεζοπορία μετά το καταφύγιο "Μπάφι" μέχρι και την ολοκλήρωση της κύλησε σε ένα χαλαρό κλίμα συζήτησης μεταξύ των πεζοπόρων αφού και η διαδρομή ήταν πλέον βατή, δίνοντας μας και την δυνατότητα να γνωριστούμε λίγο καλύτερα. Φτάσαμε ξανά στο τελεφερίκ, το οποίο και πήραμε για να μας μεταφέρει στο χώρο στάθμευσης που βρισκόντουσαν τα αυτοκίνητα μας, ολοκληρώνοντας έτσι την κυκλική μας διαδρομή.

Ευχαριστούμε τους νέους μας φίλους που στήριξαν την προσπάθεια μας ώστε να επεκταθούμε βορειότερα και πάρα το γεγονός ότι δεν γνωριζόμασταν μεταξύ μας, δέσαμε γρήγορα και ολοκληρώσαμε με επιτυχία και αυτή την εξόρμηση.